Hulp bij inloggen

Wil je een nieuw wachtwoord aanmaken? Ben je jouw wachtwoord of gebruikersnaam vergeten? Of lukt het om een andere reden niet om in te loggen op Mijn ik! ? Lees hier wat je kan doen.

Nieuw wachtwoord aanmaken of wachtwoord vergeten

Wil je een nieuw wachtwoord aanmaken of bent je  jouw wachtwoord vergeten? Kies dan bij Inloggen voor de optie ‘Wachtwoord of gebruikersnaam vergeten?’



Gebruikersnaam vergeten?

Jouw gebruikersnaam is jouw e-mailadres of jouw klant- of verzekerdenummer. Wil je inloggen met jouw klant- of verzekerdenummer, dan vind je deze op jouw polis of ik! zorgpas. Heb je al een nieuw inlogaccount aangemaakt waarbij je voortaan inlogt met jouw e-mailadres? Vraag het e-mailadres waarmee je inlogt in Mijn ik! dan op via het contactformulier


Is jouw toegang tot Mijn ik! geblokkeerd?

We blokkeren de toegang tot Mijn ik! als je meerdere keren een onjuist wachtwoord invoert. Maak dan een nieuw wachtwoord aan.


Heb je om andere redenen problemen met inloggen?

  • Controleer of jouw toetsenbord goed werkt en er geen CAPS-lock of NUM-lock aanstaat. Controleer ook of de taal- en toetsenbord instellingen juist zijn.
  • Controleer of jouw browser ondersteund wordt door de ik! website. Probeer eventueel in te loggen met een andere browser.
  • Bij het aanmaken van een nieuw inlogaccount vragen wij om jouw geboortedatum. Heb je geen zorgverzekering bij ik? Let op dat je dan de geboortedatum van de verzekeringnemer of hoofdverzekerde gebruikt.
  • Wellicht staan de beveiligingsinstellingen van jouw internet te hoog. Je kan ze even tijdelijk verlagen. Hoe werkt dat? Internet Explorer

Blijf je problemen houden met inloggen? Neem contact met ons op.