Voortaan anders inloggen

Het inloggen op Mijn ik! via de website en de ik! app is veranderd. Voortaan log je in met een zelf gekozen e-mailadres in plaats van jouw klant- of verzekerdenummer. En wij ontvangen graag jouw mobiele telefoonnummer. Wij kunnen je dan een extra beveiligingscode sturen, waarmee je toegang krijgt tot jouw meest privacygevoelige gegevens. Log in met jouw huidige inloggegevens en doorloop de stappen om een nieuw inlogaccount aan te maken en jouw gegevens aan te passen.


Waarom deze wijziging?

Inloggen met een zelf gekozen e-mailadres is veiliger voor jouw gegevens en gemakkelijker. Privacygevoelige gegevens, zoals jouw gedeclareerde zorgkosten, mag ik! alleen tonen aan degene die de zorgkosten heeft gemaakt. Daarom vindt er een extra controle plaats voordat je toegang krijgt tot deze gegevens. Via jouw mobiele telefoon of de ik! app ontvangt je een beveiligingscode. Nadat je de code hebt ingevuld, kun je jouw gegevens bekijken.


Inloggen via de ik! app

Voor de app is een update beschikbaar.
LET OP: Nadat je een nieuw inlogaccount op de website hebt aangemaakt, log je de eerste keer in op de app met je nieuwe inloggegevens voor Mijn ik!. Vervolgens kies je een pincode, waarmee je voortaan snel en gemakkelijk inlogt op de app. 

Lees meer over de ik! app

Hulp bij inloggen

Wil je een nieuw wachtwoord aanmaken? Ben je jouw wachtwoord of gebruikersnaam vergeten? Is jouw toegang geblokkeerd? Of lukt het om een andere reden niet om in te loggen op Mijn ik! ?

Lees hier wat je kan doen